A0:  بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی توجه به امور روزمره
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی توجه به امور روزمرهاول، محدودیت های رژیم غذایی: رژیم غذایی برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی لازم است که محدودیت ها، عمدتا به دلیل بسیاری از افراد مبتلا به دیابت، ناشی از مواد غذایی، به خصوص در زمستان، دما کاهش یافته، کاهش تعریق، افزایش ترشح مختلف گوارشی، اشتها مرفه تر، بلکه سطح گلوکز در خون یکی از عوامل بالا است افزایش یابد، باید آن را تحت هدایت دکتر علوم رژیم غذایی توسعه یافته، کنترل غذای اصلی مانند برنج، آرد و غذاهای نشاسته دار، خوردن شیرینی و کیک.

دوم، دیابت ثبات عاطفی، و اغلب به تنش در روحانی، اضطراب منجر شود و حملات هراس، که بسیار مربوطه، قابل مشاهده هستند و دیابت هستند از نزدیک نوسانات خلقی و روابط ظریف، تا زمانی که عصب سمپاتیک، می تواند قند نسخه اصلی کبد به خون باعث ترک سطح قند خون افزایش یابد، منجر به تشدید و یا کاهش اثر درمانی، بنابراین بیماران باید یاد بگیرند که کنترل احساسات خود و حفظ ثبات عاطفی.

ثالثا، پیشگیری از عفونت: دلیلی برای نگرانی برای هر بیماری باید انجام شود، به ویژه در پیشگیری از عفونت، بسیاری از بیماری ها به طور عمده به عوارض ناشی از عوامل عفونی به علت. مانند دستگاه تنفسی، پوست، عفونت های دستگاه ادراری از عوارض شایع بیماری دیابت، و حتی عوامل تهدید کننده زندگی است. توجه داشته باشید که پوست تمیز، استحمام اغلب، ضایعات پوستی، تورم جوش، فولیکولیت باید در نظر گرفته شود. توجه به بهداشت دهان و دندان، رعایت صبح و شام، مسواک زدن دندان های خود را بعد از غذا، بیماران باید با دندان درمان می شوند. درمان فعال گلو درد مزمن، سینوزیت، برونشیت، برای از بین بردن خطر ابتلا به ذات الریه.





:: برچسب‌ها: دیابت,پیشگیری از عفونت ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815